Jak reklamovat hodinky

Přesto, že prodáváme velmi kvalitní hodinky, se může stát, že se objeví nějaká závada, nebo porucha.

Než hodinky odešlete k reklamaci

Jako první věc doporučujeme zkontrolovat baterii. Vybitá baterie je v 90% hlavní příčinou. Než se pustíte do výměny baterie, pročtěte si dobře záruční list (pokud byl přiložen) nebo manuál k hodinkám, protože někteří výrobci neumožňují výměnu baterie jinde než v autorizovaném servise značky.

Co přibalit do balíčku pro reklamaci hodinek

Kromě samotných reklamovaných hodinek je potřeba do balíčku k hodinkám přiložit záruční list (originál) nebo doklad o koupi (stačí kopie), a připsat i popis závady a hlavně adresu, na kterou máme zaslat hodinky zpět. Pokud je to možné, připište i kontaktní telefon. To platí jak pro zásilky zasílané do Autorizovaného servisu, tak pro hodinky zasílané přímo k nám.

Kam hodinky zaslat?

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. 

Toto platí pouze pro hodinky PolarCasio. Ostatní značky zasílejte prosím přímo k nám.

Podáním reklamace přímo v autorizovaném servisu je možné dobu reklamace o několik dní zkrátit a také snížit riziko poškození zboží při několikanásobné přepravě.

Firma Tegus s.r.o. se v žádném případě nevzdává povinnosti řešení reklamací. Tímto nabízeným postupem se zákazníkům pouze snažíme urychlit řešení nepříjemné situace, kdy je třeba reklamovat vadné zařízení. Pokud z nějakého důvodu nechcete zaslat hodinky do servisního střediska, zašlete je k nám.

Kde reklamovat

Seznam Autorizovaných servisů:

Servis Polar:

Pavel Šácha 
Pejevové 3122 
14300 Praha 4

Do autorizovaného servisu Polar je možné přímo zasílat hodinky do 6. měsíce od data nákupu. Hodinky zakoupené dříve je potřeba zaslat přímo k nám. Nutný záruční list nebo doklad o koupi.

Servis Casio:

FAST ČR, a.s. 
Černokostelecká 1621 
251 01 Říčany u Prahy

Nutný záruční list nebo doklad o koupi.

 

 

Záruční a pozáruční servis u značky Garmin poskytujeme pouze výrobkům z české distribuce!

Reklamace Tegus, s.r.o.

Všechny hodinky zakoupené u nás příjmáme k reklamaci na následující adrese:

Tegus, s.r.o.
Starofarní 132
293 01 Mladá Boleslav

REKLAMACE ZASLANÉ NA JINOU ADRESU NEBUDOU VYŘÍZENY!

V případě, že se stejná závada objeví u hodinek 3x po sobě, nebo 4x různé závady, máte nárok na výměnu zboží za jiné, případně na vrácení peněz. Pokud jste zasílali hodinky do servisního střediska, je nutné nám doložit servisní protokoly o provedených opravách. Na jejich základě Vám pak hodinky vyměníme, nebo vrátíme peníze.

V případě výměny objednaného zboží, nemá kupující nárok na proplacení nákladů spojených s odesláním zboží/ výměnou. Výměna špatně objednaného zboží není brána jako reklamace!

Pokud budeme opětovně zasílat nevyzvenutý balíček zákazníkovi, bude mu naúčtován manipulační poplatek ve výši 50 Kč navíc. Vždy se ujistěte, že jste schopni být na uvedené doručovací adrese nebo má kdo balíček převzít. Přejdete tak komplikacím a zbytečnému placení dalších nákladů.