Způsoby platby

Dobírka

Zboží zasíláme na dobírku (platba při převzetí zásilky) přepravní službou DPD nebo Českou poštou (Na  Slovensko Toptrans). DPD doručuje zásilky do 24 hodin od převzetí zboží u nás. V zásilce vedle objednaného zboží budete mít i daňový doklad. V některých případech se může stát, že místo faktury v zásilce Vám zašleme fakturu v PDF na e-mail uvedený v objednávce.

Platba předem na účet 
V případě, že chcete hradit zboží převodem z účtu, vyberte tuto možnost. Po objednání zboží nám zašlete částku, kterou budete mít v e-mailu s potvrzením objednávky, na účet číslo 213757832/0600 a jako variabilní symbol (VS) uvěďte číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet (může trvat i 2 dny) Vám budeme expedovat Vámi objednané zboží. V zásilce vedle objednaného zboží budete mít i daňový doklad.

Pro platbu v Eurech použijte účet vedený u Fio banky 2800675486/2010, IBAN: CZ5820100000002800675486, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

Při platbě předem je zboží, které není skladem, objednáno ještě než dojde k připsání platby na náš účet. V případě, že platba není připsána do týdne, je toto zboží uvolněno do prodeje. To znamená, že pokud Vaše platba dorazí například za 14 dní, tak po připsání peněz dojde znovu k objednání zboží a následné expedici. Což samozřejmě prodlužuje termín dodání.

Doručení zboží

Zboží zasíláme přepravní společností DPD nebo Českou poštou. Doručení probíhá obvykle následující pracovní den po odeslání zboží od nás. DPD doručuje zásilky zhruba od 7. do 17. hodin (toto je obvyklý čas a může se lišit podle lokality). 
Upozorňujeme, že DPD není Česká Pošta! Tudíž v případě, že Vás na adrese řidič nezastihne, nechá Vám oznámení o doručení zásilky spolu s telefonním číslem na řidiče, případně depo, kde si můžete sjednat další termín doručení. V případě, že si termín nedomluvíte, DPDse pokusí ještě o další 2 doručení zásilky. Pokud se ani toto nezdaří, zásilka se vrací zpět k nám.

Doručujeme i na Slovensko - společností Toptrans